LÄS INTE !

shululu =D

Jaa jag vet att mina inlägg kommer upp lite fuckt up tider men what can I say, Im a busy woman!

idag sov jag ut på morgon, sket i första lektionen (not good) men sedan begav jag mig till skolan eftersom jag fick för mig att jag skulle ha en viktigt lektion, tvärtom vi skulle kolla på film * blood diamond . Filmen är absolut något jag skulle rekomendera så med andra ord så kanske dt var lite värt att jag gick.

Efter skolan åkte jag med sällskap av mami och lämnade in mina gladiator skor. Det är nämligen så att jag har köpt ett par gladiator  skor med klack på och nu ska jag ta bort klacken (smart visst? jomen jag  vet). when the mission was done så fyllde jag magen med lite pasta bolognese från Barista, MummS.

Ikväll har jag varit duktigt och joggat och imorgon blir det friskis med steffi =D

Nu ska jag fortsätta äta keso och kolla på gossip girl,

XOXO H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0