hihi kulit =?

Detta är en sann list tagen från  sejra.blogg.se

1. Jag tog fram min mobil
2. Bläddra igenom min inkorg
3. Stanna när jag räknat till fem och skriv första meningen i smset
4. Gjort likadant på varje fråga



Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
haha tack, vad hände med systemet?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nice jue :D

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Varför gumman?

Vilket sms blev du mest berörd av?
fixa vattenpipa och kom till stan

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Glad valborg

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
har du cigg

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
ring mig älsk

Vad vill du höra mest av allt?
oki du får god wok när du kommer sen

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
vaaaaaaa fuck you

Din romantiska replik?
varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0