Dagen efter Valborg

Jaruu dagen efter valborg vad kan man säga, sliten, bakis och ofräsch.

Dagen började med att vi satt hemma hos binta (jag, mathilde, hengameh, sara, shiva och jai) och hon tröögade sig som fan. Hon skulle färga håret 2 gånger, sminka sig och duscha and so on. Tillslut begav vi oss till ekonomikum, PACKAT MED FOLKT ! det var riktigt nice väder, sköön stämning. Satt där med tjejerna och drack sider/öl.

Sen hände det jag misstänkte skulle hända. Jag blev föör full så min kväll slutade igentligen kl 6 då Sandra och Tina fick ta mig hem till Sandra så jag kunde nyktra till lite. Dem lyckades dock men jag kände mig inte så taggad för att fortsätta fira valborg men jag gav ett försök, vi drog till en fest. Festen var B för min del så jag drog hem, men nejnej inte blev det bra där heller. Jag missade min hållplats då jag hade somnat i bussen och helt plötsligt var jag i almungen, Efter mycket krigande så tog jag mig hem.

Ikväll blir det grillning i sävja med älskisen och gänget, senare blir det tivoli med alla barn!

Bilder kommer upp senare i veckan men jag kan bjuda på en bild innan allt fuckades urr.

 Jag och shiva påväg till ekonomikum


XOXO H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0