UF-Design

Hej Kära bloggläsare!

Sitter på mitt rum och äter kvällsfika, en macka och ett glas mjölk MmMmuums !

Imorgon åker jag till Örebro på UF utställningen, det ska bli spännande (bilder kommer imorgon). Håller på att tar fram kläder, pallar inte yra runt på morgonen som en idot med tanke på att jag måste vakna extra tidigt då vi ska iväg prick 8:30. 
Snart är dock skolan slut och jag börjar känna hur stressit det börjar bli, JOBBIGT LÄGE!

41 dagar kvar till Bulgarien =D



                                                  GOTTII GOTTI


                                                                                                                                                                        XOXO miss H

Kommentarer
Postat av: sara

weeheey hareg helt plötsligt hon är gossip girl

2009-04-23 @ 09:57:05
URL: http://sejra.blogg.se/
Postat av: hareeg

hahah jag måste hitta någon ny favo serie nu när one tree hill går så segt!

2009-04-23 @ 18:53:14
URL: http://missswan.blogg.se/
Postat av: sara

jaa jag vet :!

2009-04-23 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0