jobbig dag

Hej bloggen!

Idag blev det ett sent inlägg, hur som helst har jag gjort följande idag!

- Haft en dålig dag i skolan. Som jag nämnde tidigare så har jag pluggat i helgen (lör-söndag) och få reda på att min novell inte var godkänd! Kul *NOT

- Drog och hämtade ut mitt pass som blev jätte fult.

- kolla lite grejjer på stan, hittade inga gladiator skor som jag vill ha och ingen bikini heller, KNAS

- träffade cheyenne och gjorde en hemlis med henne.

- åt en mysig middag med mami.

- Krigade för att få göra en tattoo som jag tillslut lyckades få (jag ska skriva en grej på nacken HEMLIGT tills vidare)


Jobbig dag, JAG VET !


ska plugga nu see yaaah     XOXO H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0